Internettjyyv!
2011-02-13 / 16:55:08 / Allmänt

Yes, jag har Internet. Igår gick jag till cafét som vanligt för att låna deras trådlösa. Det är öppet för alla men man kommer in på en hemsida där man ska skriva in ett lösenord som byts varje dag. När jag var där igår så hade det varit något strul med deras grejer så den var nu inte öppen för alla. Därför fick han som jobbar där skriva in deras egna lösenord som bara personalen får ha på min dator (och jag fick inte se, för då kan jag alltid använda den och slippa gå till cafét för att använda Internet). Dock har den blivit sparad på min dator så nu loggas jag in på Internet automatiskt. Så jag står här på min terrass nu och skriver! Dock inte så kul att stå upp hela tiden, men får så svag täckning om jag sitter (?!)

Dock hade jag inte tänkt skriva så mycket här ikväll. Ska gå in till mig och se på lite film. Men nu har barnens sportlov börjat så vi får hitta på lite saker denna vecka. Var på en ridklubb idag t.ex. Dock hann vi inte rida, så får bli till att åka dit igen imorgon!

emilia om Först glad, sedan lite ledsen men sen glad igen!:
Hej Madde:)
Vad det roligt när du såg apan ute?
Vad roligt det är att se hur du har det.
Hopppas det finns god mat i abu dubhi.
Kram Emilia


Hej Emilia!
Superroligt var det inte att se apan, men lite kul. Såg han igen för några dagar sedan!
Jodå, det är god mat här! Massa grönsaker och kött! Jag får ta lite bilder så får du se sen!
Är det mycket snö i Sverige då? Är du duktig i skolan och inte bråkar med fröken?! :P
  Puss på dig ditt lilla charmtroll så hoppas jag att du kommer hit sen! Vi kanske kan prata på skype? Säg till mamma att skriva till mig på facebook så kan vi bestämma en tid! PUSSSS!! och pussa Victor från mig!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin