Uppdatering...
2014-10-20 / 23:01:38 / Allmänt

Jag måste vara den sämsta bloggaren ever. Men känns inte lika kul att skriva här när jag befinner mig hemma i gråa Sverige. Sitter och längtar bort lite nu faktiskt och saknar USA väldigt mycket. Har suttit i några timmar och sökt runt på skolor och liknande i New York, skulle ju verkligen vara drömmen att få bo där. Var i London på en långweekend ganska nyligen, kan tänka mig att även åka tillbaka dit och försöka få ett internship eller så. Har ju bott där tidigare så känns som att jag "kan" den staden. Många tankar nu...

Vad händer i mitt liv annars då? Well, sitter med näsan begravd i skolböckerna. Har ett prov, en presentation och en uppsatsinlämning nästa vecka. Fick även erbjudande om förlängning på mitt sommarjobb som flygvärdinna, men då jag studerar fick det bli som timanställd! Känns bra att ha kvar en fot där. Hoppas på flygningar till Dubai och Spanien nu så jag får lite sol på mig! 
 
 

1 Kommentarer
Anna:

Hej! Kom in på din blogg av en slump och har lite frågor om hur det är att jobba som flygvärdinna och din utbildning. Mejla gärna tillbaka ! //Anna

Svar: Vad kul! Fråga på så kan jag försöka svara på de jag kan :)
Madelene Lundgren



SKRIVET DEN: 2015-01-10 KL: 15:23:49



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin