David Spade och Hungerspelen 2
2013-12-07 / 06:00:49 / Allmänt

Hej på er alla!

Jag har insett att mitt bloggande denna termin har varit väldigt dåligt, men har inte haft tid och när jag har haft tid har inte lusten funnits där.

Igår var det torsdag och en ledig dag från skolan. Skickade in min sista uppgift i en kurs, så nu är den helt klar. Lyckades få A på en annan kurs i alla mina prov, så jag slipper göra vårat final som är 16:e december, så den kursen är också klar. Har med andra bara två kurser kvar och sedan är jag done with college. 

Igår lyckades jag fixa gratisbiljetter till en stand up show med David Spade som även filmades och kommer sändas på Comedy Central någon gång nästa år. Har faktiskt inte varit på en stand up show innan, så det var kul att prova på. David Spade känner jag ju till från filmer och serier innan, så var kul att det var han som vi fick se på. Han var jätteduktig. Kan inte fatta att han klarade av att stå där uppe på scen i en timme och rabbla alla skämt utan att glömma något eller komma av sig. Vi hade platser allra längst fram också, så han pekade ut mig och skämtade om mig en gång, fast har glömt vad det var han sa om mig nu. Att jag var en kille eller nåt :P



När det var klart hade vi ingen lust att gå hem, så vi gick in i lite affärer. Typiskt nog stängde dem då så vi bestämde oss för att prova på IMAX. Det är en biosalong som är superstor med skitbra bild och ljud. Mycket bättre än 3D! Hoppas det kommer till Sverige snart, mycket roligare att gå på bio då. Vi gick på den som alla filmer har sina kändispremiärer så kanske satt på samma stol som Ryan Gosling suttit på? :P Blev i alla fall Hungerspelen 2 vi tittade på.
 

Aja, blev en hel uppsats detta! Ska plugga lite nu och sedan får vi se vad vi hittar på denna fredag.

1 Kommentarer
Ana:

varfor skriver du inte langree??? JATTEFIN BLOGG!!

Svar: Naaw, var snällt sagt!! :)
Har kommit hem från USA, så har inte blivit att jag skriver något i bloggen. Har mest gjort det när jag bott utomlands. Men kanske ska ta och uppdatera lite mera trots att jag är hemma i Sverige :)
Madelene Lundgren



SKRIVET DEN: 2014-01-31 KL: 11:58:13 URL: http://coffeeandcake.blogg.se



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin