Thaibåten
2015-07-22 / 11:27:53 / Allmänt

Var på Thaibåten vid Skanstull här om dagen. Var första gången, men definitivt inte den sista. Väldigt god mat, som rekommenderas. Var lite sämre väder när jag var där, annars är det säkert mysigt att sitta i en solstol på fejkstranden med en drink i handen.
 
Nu ska jag börja att fixa i ordning mig och packa resväskorna. Ska ner till Göteborg på jobb i tre nätter. Har fått många hotellnätter på mitt schema denna sommar. Förra månaden var det 12 stycken. Men det bästa av allt är att jag fått 5 dagar nere i Alicante nästa månad!! :)

1 Kommentarer
ungdomshotell:

Gud vad härligt det låter :)



SKRIVET DEN: 2015-08-30 KL: 16:44:23 URL: http://www.resetipsen.se/europa/rhodos-ungdomshotell/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin