Reklam & Pr
2014-07-12 / 15:08:00 / Allmänt

Tänkte köra en liten update. Inläggen regnar ju inte direkt in här, men jag jobbar typ hela tiden och har inte så mycket kul att skriva om. Ska flyga till Belgrad fram och tillbaka snart, en kort dag med andra ord. Jag har ju jobbat som flygvärdinna i ca.2 månader nu och det är fortfarande lika kul som första dagen. Kanske till och med roligare, eftersom man lärt sig alla rutiner nu och kan börja slappna av lite mer. Men det är ju bara ett sommarjobb, så det börjar lida mot sitt slut. Har kontrakt till sista september.

Igår fick man ju reda på om man kommit in på de utbildningar man sökt och jag blev väldigt förvånad att jag blev antaget till Reklam och Pr på Stockholms Universitet. Har läst att den är en av de mest sökta och svår att komma in på! Så det var verkligen en rolig nyhet. Har även fixat en lägenhet som jag skrivit kontrakt på med inflytt 1:a augusti, så sitter och googlar inredning på min lediga tid. Måste ju i princip köpa allt nytt till lägenheten eftersom jag inte haft eget här i Sverige innan.
 
Men de var det, ska äta en sen lunch nu och sedan svida om till mina flygkläder!

 

1 Kommentarer
sofia - en blogg om tv-serier:

Hej :) vad jobbigt, jag hoppas att jag hamnar med några som är lite mer motiverade, det känns väldigt viktigt!

Jag har tänkt att läsa brodcasting och har precis valt mina första 6 units, jag hittade dock bara en kurs som var ledig som tillhörde ämnet, men hoppas att jag har lite bättre tur till nästa termin! haha var proven man fick göra i början svåra? Jag är grymt nervös inför matteprovet! haha



SKRIVET DEN: 2014-07-14 KL: 23:20:46 URL: http://seriebloggen.com



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin