Först glad, sedan lite ledsen men sen glad igen!
2011-02-05 / 17:49:43 / Allmänt

Det första jag tittar på när jag ser en människa är hans eller hennes skor. Jag vet inte varför, men det är dit min blick dras först! I alla fall. Jag sitter här på caféet som vanligt och min blick dras till skorna på han som jobbar här. Jag höll på att dö av skratt! Vita långa turkskor! Jättefula! Hela toppen på dem är avskavd också!

Sedan blev jag törstig och då såg jag att det landat en fluga i min dricka och så blev jag lite ledsen i ögat. Nu var det ju odrickbart!


Sedan såg jag hans skor igen och nedstämdheten var som bortblåst! :)


2 Kommentarer
emilia:

Hej Madde:)

Vad det roligt när du såg apan ute?

Vad roligt det är att se hur du har det.

Hopppas det finns god mat i abu dubhi.

Kram Emilia



SKRIVET DEN: 2011-02-07 KL: 19:52:04
Beemoo:

Jag tycker skorna var snygga, fast i vitt..njaaae, men de liknar faktiskt skorna jag har just nu:-p



SKRIVET DEN: 2011-02-15 KL: 12:38:42 URL: http://lifeofbeemoo.blogspot.com



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin