Medieinstitutet
2014-05-19 / 20:27:07 / Allmänt

Sitter här och försöker förbereda mig inför morgondagens intervju. Skickade för ca. en månad sedan iväg ett arbetsprov till Medieinstitutet där jag skulle skriva om tre reklamkampanjer. Fick ett mail från dem för ett tag sedan där jag blev kallad till steg två i processen, vilket är ett praktiskt prov samt en intervju. Såg att de skrev på sin Facebooksida att dem får in en ansökan var 45:e sekund, så antar att man får vara glad att man blev kallad till steg två. Hoppas nu bara att det också går vägen. I sådana fall kommer jag bland annat att plugga marknadsföring till hösten, som jag gjorde i USA!

 
 
 
 
 

1 Kommentarer
Sofia - En blogg om tv-serier:

Vad kul att att ha en läsare som gått på SMC. Jag ser verkligen fram emot att åka dit! Men vad var det du inte gillade med utbildningen? blev lite orolig nu haha :) Vad läste du för inrikting?



SKRIVET DEN: 2014-06-02 KL: 13:04:59 URL: http://seriebloggen.com



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin