Gingerbread Chocolate
2013-11-16 / 05:25:11 / Allmänt

Nu är vi tillbaka efter julklappsshoppingen. Hittade två julklappar annars var resten av inköpen till mig själv. Varför ska det vara så himla svårt att hitta saker som är bra, men inte allt för stora och tunga för flygresan!?

Såhär kommer min fortsatta kväll se ut. En cola light och en ny choklad med pepparkakssmak som jag hittade nere på Whole Foods. Blir ingen utgång ikväll. Den förra var heeeeelt crazy! Vågar typ inte berätta om den. Men kan ju säga som så att jag hamnade uppe på scen på en burlesque show och fick en lap dance, fick världens niccokick av en vattenpipa inne på ett hookahställe, fick en date med en soldat i turtleströja och slutade morgonen på Carls Jr med en god burgare.

 



1 Kommentarer
mirre:

har läst igenom hela din blogg nu på två timmar älskar den ! haha du svarar på de mesta med dina informativa inlägg men jag undrar en sak har du fått några amerikanska vänner? och hur är de möjligt att äta ute såå mycket och fortforande hålla kvar figuren + pengar i plånboken? haha! fortsätt skirv älskar det!



SKRIVET DEN: 2013-12-02 KL: 20:20:06



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin