2 kommentarer
2010-02-15 / 20:57:36 / Vardagen i London

Mor om Söndag!:
Massor med hjärtan härifrån till dig lilla hjärtat!!
Vi har varit barnvakt hela helgen så vi har glömt bort allt annat. Snart kommer våren till London!!Kraaaaaaaaaam


SVAR: Nja, enligt min nya chef så är det i maj jag kan räkna med bikini i Hyde Park, men eftersom vädret är olika från år till år så kan det bli tidigare. Men varmare brukar det bli i mars redan, så crossing fingers!

CINA  ([email protected]) om Söndag!:
Jag har skrivit loppa själv.
Älskade madde.
emilia
victor har tappat bort borsten men pappa köpte en ny.


SVAR: Ojdå, vad var det för någon borste då Emilia? För jag antar att det inte är mina kära syster som skriver? Fast säker kan man inte vara! :P

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin