Söndag!
2010-02-14 / 22:36:57 / Vardagen i London

Fy tusan vad jag är hungrig! Har nyss varit ute och sprungit det längsta jag någonsin sprungit i hela mitt liv. Trodde inte att jag skulle ha någon kondition kvar eftersom det var första gången jag springer eller typ tränar i år (gå, jobba och lyfta väskor upp och ner för trappor räknas inte). Men det gick superbra!

Har egentligen inte så mycket att uppdatera om förutom att jag lever och att livet rullar på. Det är ju alla hjärtans dag idag, så massa ballonger och blommor överallt. På jobbet är det även någon Valentine´s tävling där alla Desigualbutiker jorden runt tävlar om vem som kan förbättra sin försäljning i % jämfört med förra året. Så imorse innan vi startade fick vi veta ställningen eftersom det är sista dagen idag. Vi låg etta!!! Förstå vilken motivation man fick att jobba då. Det var väldigt mycket folk idag och jag tror vi lyckades sälja mycket, så hoppas vi får ha kvar våran ledning. Priset man vinner är då 250 Euro att handla för i Westfield Shopping Center typ per person. Det är ju superbra!

Håller även nu på att ladda ner melodifestivalen, så blir till att se på det.

Happy Valentine's Day!


Titta vad som precis kommit till min Tescobutik! Man kan köpa 2 för endast 24kr. Annars är dem mycket dyrare. Har t.ex. sett 1 för ca. 50kr styck. Så nu vet ni vad jag kommer dricka framöver...


2 Kommentarer
Mor:

Massor med hjärtan härifrån till dig lilla hjärtat!!

Vi har varit barnvakt hela helgen så vi har glömt bort allt annat. Snart kommer våren till London!!Kraaaaaaaaaam



SKRIVET DEN: 2010-02-15 KL: 04:54:30
CINA:

Jag har skrivit loppa själv.

Älskade madde.

emilia

victor har tappat bort borsten men pappa köpte en ny.



SKRIVET DEN: 2010-02-15 KL: 19:06:32 URL: http://madelenejlundgren.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin