Haha, mamma då!
2010-04-07 / 11:37:40 / Vardagen i London

Mor om Fashionshow!:
Lilla gumman! Jag funderar på hur du skall få hem alla grejer. Det finns en handvåg på clas Olsson som man kan hänga väskan på så man vet vad den väger. Behöver du en? Den är nästan bara som ett handtag. Under hundra kronor. Kraaaaam!


Svar: Även om jag har en handvåg betyder det inte att väskan blir lättare! Men jag kommer flyga hem med Linda, Cina och barnen och tillsammans får vi ha 100kg att checka in plus typ 50kg i handbagage. Dem ska ju bara vara här i två dagar, vilket inte är så mycket bagage. Det ordnar sig nog och om det nu blir över 150kg så får jag väl betala det. Tror dock inte det är nödvändigt! :)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin