Fashionshow!
2010-04-03 / 14:51:16 / Vardagen i London

Förra veckan så var det modevisning i Westfield gallerian. Fredagen och lördagen var det några visningar och under veckan var det även träning. Tyvärr så jobbade jag varje dag och jag kunde bara höra musiken som spelades. Men som tur var lyckades jag pricka in den allra sista visningen, den allra sista dagen. Dock var det inte så jättemycket att se, utan kläderna var från några olika butiker i gallerian och det var en ganska tråkig uppvisning. Men jag fick se den åtminstone och slipper nu sura över att jag missade något som kanske skulle varit bra, för jag hade ju inte vetat!


Man kunde betala 10 pund om man ville sitta ner vid catwalken. Man fick en liten goodiebag, som jag dock inte vet vad den innehöll. Såg att det låg en dricka där i i alla fall.





Innan själva visningen var jag och köpte en parfym också, eftersom den jag har här i London tagit slut. Det blev Lola från Marc Jacobs och när jag köpte parfymen slog jag till på en skokartong med en miniparfym och body gel i samma lukt. Man fick en väska på köpet, inte illa!


1 Kommentarer
Mor:

Lilla gumman! Jag funderar på hur du skall få hem alla grejer. Det finns en handvåg på clas Olsson som man kan hänga väskan på så man vet vad den väger. Behöver du en? Den är nästan bara som ett handtag. Under hundra kronor. Kraaaaam!



SKRIVET DEN: 2010-04-04 KL: 23:01:19



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin