SKICKA MASSA PAKET TILL MIG NU!!!
2009-12-14 / 21:58:21 / Första tiden i London

cina  ([email protected]) om Idag:
Hej Moster!!!
Emilia här, saknar dig jätte mycket.
På fredag ska jag sova hos farmor o farfar, eftersom mamma o pappa ska på firmafest,det hade varit roligare ifall du var barnvakt:)
Skulle vilja ha din adress, så jag kan skicka kort.älskade moster
Kramar emilia



Madelene Lundgren
Flat 1
123 The Vale
W3 7RQ
London England

Så, varsågod och skicka saker till mig nu! Jag saknar inte så mycket från Sverige, men konstigt nog var jag jättesugen på Kalles kaviar den första veckan(äter inte ens kaviar hemma i Sverige!). Det som skulle kunna saknas här i matväg är i så fall svenskt lösgodis. Finns bara äckligt här. Så SURT, SALT och CHOKLAD. Eller choklad kan ni skita i, finns här. Men SURT och SALT LAKRITS! Om ni vill vara så snälla och skicka något snälla människor! :D


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin