AV Nightclub
2013-09-10 / 21:59:46 / Allmänt

God morgon!

Eller god och god vet jag inte, är sååå jäkla bakis. Blev en spontanutgång igår. När jag kom hem från skolan hade jag bäddat ner mig i sängen och då kom Julia hem och sa att vi ska med ut på någon födelsdagsfest. Var bara att hoppa upp och svida om. Men det var kul. Var någon känd rappare från 90-talet som uppträdde, men hade ingen aning om vem han var. Sedan var det någon annan känd skatare vid vårat bord, men vet inte vem det var heller. Tjejen med noll koll :P

Har nu i alla fall beställt hem massa thaimat. Så väntar på att den ska komma till dörren. Hoppas man får behålla den bara. Spydde idag för första gången på typ 18 år!!
 
 
 
 

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin