Oktober
2013-10-02 / 02:04:23 / Allmänt

God kväll!

Sitter här med en hög skolböcker och försöker plugga inför ett prov i morgon samt beta av lite läxor. Kände att jag kunde ta en paus och uppdatera er lite om vad jag har haft för mig den senaste veckan som jag inte bloggat. Har väl egentligen inte gjort något särskilt. Vi hade ett poolparty här på vårat komplex i helgen för alla som bor här. Vi hade bestämt oss för att inte dricka någon alkohol eftersom vi alla har så mycket i skolan. Men hoppsan, vi som trodde drinkarna var alkoholfria insåg sedan att dem inte alls var det. Vi fortsatte festandet på våran balkong och då kom även grannarna ut. De roliga är att tydligen går jag och våran granne i samma klass! Vad är oddsen att man bor vägg i vägg med varandra då? Julia som var sjuk stannade hemma, medan jag följde med några danskar och de andra jag bor med till Supperclub. Har inte varit där tidigare och just denna kväll var det hip hopkväll. Haha, kände mig liiiite malplacerad bland alla andra! Men det var kul. 

På söndagen vaknade jag runt 10-11 helt bakisfri, så jag och Julia gick till en restaurang här nere på gatan och åt lite brunch! :)

Vårat komplex bjöd oss på tacos. Ser ju inte speciellt aptitligt ut på bilden ;P
 Haha, undrar vad alla pensionärer tänker när dj:en spelar dancemusik på högsta volym varje fest.
Brunch...
 

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin