Las vegas, part 3
2013-10-28 / 02:17:09 / Allmänt

Tjenare på er!

Ska snart bege mig ut, men tänkte lägga upp ytterliggare några bilder från Vegas. Julia och jag ska åka på en haunted hayride nu borta i Graffith Park. Vi kommer säkert skrika ihjäl oss och drömma massa mardrömmar inatt, men Halloween är så sjukt stort här och de har massa roliga och läskiga saker som håller på. Har sett att flera kändisar varit på denna i år och vi såg en video därifrån och det verkar väldigt kul! Ska se om man kan ta några bilder, eller om det är för mörkt.

Aja, här kommer lite bilder från Vegas. Det var ju en festival när vi var där och jag lyckades fixa in oss på efterfesten. Robin thicke sjöng två låtar och även Miguel sjöng en låt. R-kelly, Chris Brown och Kelly Rowland var där också. Kanske var några fler som jag missade...

En suddig Miguel

Blev kaos när Robin Thicke kom ner till oss på dansgolvet och sjöng. Man blev heeelt mosad.
SÅÅÅ SNYGG CHRIS BROWN!!
Sen dog min kamera....

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin