JKL
2013-10-19 / 01:10:41 / Allmänt

Igår var vi ju på Jimmy Kimmel Live och det var faktiskt jättekul. Kerry Washington var gäst och jag gillar ju henne i serien Scandal. Men roligast var nog att dem gjorde massa experiment. Bland annat sprängde en pumpa med laser. Ska försöka gå på detta igen!

Under den röda pilen sitter jag. Hade bra platser eftersom vi var först i kön på väg in.
Ett experiment var att snurra på en hängmatta med massa mat utan att det skulle ramla av. Killen bredvid mig i publiken blev helt nerstängt, haha. Tur att jag inte fick något på mig!
Sedan fick vi stå och dansa i publiken till en rockgrupp. Hade aldrig hört talas om dem innan dock.

2 Kommentarer
Sonja Ericsson:

Hej!

Hittade din blogg när jag sökte på Santa Monica College på internet. Jag säljer min bil som jag haft under mitt år i USA studerandes på Universitet. Nu åker jag hem och tänkte sälja den.

Om du är, eller om du vet någon annan som är intresserad av en bil får du jättegärna höra av dig!

http://losangeles.craigslist.org/lac/cto/4142934183.html

Hälsningar Sonja Ericsson

Svar: Hej, absolut. Min granne letar efter en bil. Vad kommer den att säljas för? :)
Madelene Lundgren



SKRIVET DEN: 2013-10-21 KL: 21:37:39
Sonja Ericsson:

Hej!

Hittade din blogg när jag sökte på Santa Monica College på internet. Jag säljer min bil som jag haft under mitt år i USA studerandes på Universitet. Nu åker jag hem och tänkte sälja den.

Om du är, eller om du vet någon annan som är intresserad av en bil får du jättegärna höra av dig!

http://losangeles.craigslist.org/lac/cto/4142934183.html

Hälsningar Sonja Ericsson



SKRIVET DEN: 2013-10-21 KL: 21:37:52



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin