West Hollywood Halloween Carnaval
2013-11-07 / 23:49:00 / Allmänt

Hej, länge sedan jag skrev. Har varit lite upptagen i skolan, men nu är jag ledig en hel vecka, för är Veterans Day på måndag så den är stängd då! :)

På Halloween förra veckan var vi på West Hollywood Halloween Carnaval som är världens största. Det var heeeelt sjukt stort och sådant drag där, älskart! En halv miljon utklädda människor. Det var superkul, för alla hade verkligen gått all in. Från 3-åringar upp till 70-åringar hade klätt ut sig! Den vanligaste utklädnaden var nog Miley Cyrus och Breaking Bad ;)

När Julia och jag gick omkring där såg vi en kille som började brinna. Folk började jubla och klappa händerna, för de trodde de var ett uppträdande, men jag tänkte direkt att det inte var på riktigt. Han sprang ju omkring bland allt folk helt övertänd. Såg sedan i tidningen att han hade dött pga sina brännskador. Han hade alltså råkat tända på sig själv när han skulle tända sin cigg. Stackars han och hans närståenden att folk jublar när han brinner!! Finns även videos på youtube som folk filmat och lagt ut.


Typ den största kostymen!
Vette tusan vad han var utklädd till. En grottmänniska?
 

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin