Shopping
2013-11-07 / 21:13:00 / Allmänt

Tog kort på några saker jag köpte på min shoppingrunda förra veckan. När jag stod inne i en affär så märkte jag att massa människor stirrade på mig. Efter ett tag undrade jag varför, hade jag gylfen öppen eller nåt? Sedan såg jag att Jessica Alba stod precis framför mig i kön! När jag gick ut ur affären var de även paparazzis där. Har alltid tyckt att hon ser så fin ut och det gjorde hon i verkligheten också. Hon såg verkligen inte ut att vara född 1981!
 
Bilder från när hon lämnade affären...
Nya byxor, från Forever 21 och Juicy Couture
Nya tröjor till hösten (inte för att de behövs kanske, vi hade 28 grader igår!) från Forever och Michael Kors
Har länge letat efter ett par ballerina i rätt skinnmaterial och nu hittade jag dem perfekta från Vera Wang. Slängde direkt mina trasiga gamla i fuskskinn!
Lite nytt smink från MAC, bland annat Rihanna's ögonskuggor. Man får passa på då det är billigare här än i Sverige :P
Goda doftljus!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin