På inspelning av Two and a Half Men
2013-11-13 / 18:31:23 / Allmänt

 
 
God morgon!

Ska snart börja beta av mina läxor och skoluppgifter, men kan slänga upp ett inlägg här innan.
I fredags var jag och Julia på inspelningen av Two and a Half Men och det var verkligen superkul! Vi fick se hela studion med alla rummen som de spelar in i och medan dem filmade skulle vi skratta högt mellan replikerna. När man kollar på serien på tv har dem ju alltid inspelat skratt och jag har alltid trott att det är samma skratt varje gång som dem bara "klistrar in", men det stämmer inte, utan det spelas in på plats under varje ny scen.

Var i alla fall väldigt kul att få se dessa stora skådespelare i verkligheten när de spelar in. Jag har ju varit statist i Sverige flera gånger innan, men jag tyckte faktiskt att det gick smidigare och bättre under denna inspelning. Dem hann med flera scener under de 3 timmar vi var där. De bjöd även på pizza till oss alla, mums!

Ett plus var att i sista scenen var Rose och Walden (Ashton Kutcher) i ett hotellrum och att han endast hade en liten handduk på sig!! ;)

Fick tyvärr inte ta med mig min kamera, så snodde bilder från google. Men alla skådespelare kom fram och hälsade på publiken före och efter inspelningen.
 

1 Kommentarer
FrökenTV, bloggen om tv och film:

åh, vad kul! vill också :)



SKRIVET DEN: 2014-06-03 KL: 22:09:22 URL: http://efji.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin