Ny frilla
2013-05-23 / 02:53:08 / Allmänt

Hej på er!

Efter skolan idag kände jag att jag inte hade någon lust att åka hem. Tänkte därför istället åka förbi Toni & Guy som ligger typ 5 minuter från skolan med buss och boka en klipptid. De hade en tid ledig när jag kom fram så slog till på den. Så nu är jag nyklippt och har nyslingrat hår. Blev faktiskt väldigt nöjd. Dem var väldigt noga och duktiga. I början skrev dem ner massa saker på ett papper om mitt hår som jag inte har någon aning om vad det var. De drog av ett hårstrå och stog och inspekterade det och skrev ner. Antar att de kollade kvalitet och så.

När jag skulle boka tiden kommenterade killen att jag har samma efternamn som Dolph Lundgren. Slog till med den gamla vanliga "jo, han är min pappa". Det funkar varje gång! Dem började wow:a och åh:a säg och berättade hur mycket det äääääälskar Dolph Lundgren och att han är riktigt "dope". Sedan när jag kollade på kvittot och att de stavat mitt namn "Natali Loundgre" säger nog ganska mycket om hur stor favorit Dolphan är för dem.

Äh, fick inte till nån bra bild på håret i camen. Men ni får försöka se framför er något fint ist :P
 

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin