Några bilder från San Francisco
2013-05-02 / 00:34:08 / Allmänt

Hej på er kära läsare!

Tänkte att jag ska slänga upp några av de bilder jag tog i SF. Lade in dem på min nya dator nu. Lite väl sent kanske, var ju några veckor sedan jag var där, men har inte så mycket annat att blogga om. Vardagen här händer det inte så mycket intressant på. Eller ibland, men inte idag. :P

Såg nu när jag lagt upp bilderna att det är rätt så dålig kvalitet på dem. Dem är mycket finare på min dator. Antar att det är blogg.se som sunkar ner dem... :/

Ni ser ju hur bilarna får parkera p.g.a. alla backar. I 90 graders lutning!

Önskar att ni kunde se hur jäkla branta backarna faktiskt var. Kan säga såhär, hade vääärldens träningsvärk efter min dagar i SF. Hade även bara med mig ett par skor dit, som jag fick skoskav i redan första kvällen. Vandrade i säkert 3 mil med dem på, ren smärta asså!
Lombard street, som är världens krokigaste gata. Gick typ snabbare att gå ner för den än att köra bil.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin