lite shopping
2013-05-18 / 01:47:45 / Allmänt

Hej svejs!

Har varit och köpt en till resväska idag. Behöver en extra på grund av shoppingen som gjorts dessa månader här. Tog kort på lite av det jag köpt:

Min nya dator. De hade något erbjudande, så jag fick plocka på mig saker inne i butiken för 10% av vad min dator kostade. Blev en datorväska, mina favorithörlurar (äger redan ett par av dem och de är grymma!) och recoveryskivor som är väldigt viktiga att ha om jag måste formatera om datorn.
Hittade min favoritbh från Calvin Klein som jag älskat i flera år nu, för endast $17 här. Helt galet billigt. Kostar 400kr styck hemma i Sverige, så köpte på mig några stycken nu! Även ljus och bra sminkborttagning från Kiehl's.

En röd klänning som jag köpte i San Francisco.

En strandhandduk från Tommy Hilfiger. Behöver verkligen en stor bandhandduk till poolen eller om man ska till stranden. Tar man en vanlig handduk är dem alltid så små och korta :P
Och den bästa ansiktskrämen från Biotherm som jag använt sedan jag gick på högstadiet.

1 Kommentarer
Matilda:

Läskigt att di skola kunde blivit skjuten

Svar: Ja, men det gick ju bra som tur var! :)
Madelene Lundgren



SKRIVET DEN: 2013-05-18 KL: 23:02:52



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin