Bio
2013-05-05 / 17:55:57 / Allmänt

God morgon!

Gick upp vid 08 idag. Tänkte att jag inte skulle sova så länge, blir så svårt att somna ikväll då annars och så blir jag suuuupertrött imorgon när jag ska upp tidigt till skolan. Det är inte många dagar kvar där nu. Är ju typ hemma i Sverige om ca. 40 dagar! Både längtar och längtar inte. Ska bli kul att träffa alla, men känner att det är roligare att spendera min lediga tid i LA. Finns ju typ inget att göra i Sverige! :P

Idag ska jag faktiskt inviga våran bio vi har här på området. Har aldrig varit där, förstår inte varför då det är gratis för alla som bor här. Men denna månad har de Oscarsmånad där de visar alla filmer som varit nominerade 2013. Först ut för min del är Les Miserables!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin