Vill resa
2013-03-12 / 07:31:42 / Allmänt

Imorgon är det flexdag i skolan, så alla är lediga. Skönt, för då behöver jag inte tänka på att gå lägga mig extra tidigt ikväll. Kommer nog dock inte att bli så sent i alla fall, eftersom jag gick upp 6 imorse (egentligen 5 eftersom vi ställde om klockorna igår).

Sitter här vid datorn och tittar på resor till San Fransisco. Känner att jag vill göra något nytt. När man är hemma i Sverige så sitter man alltid och längtar bort och nu när Los Angeles börjar bli mitt hem sitter jag även och längtar mig bort lite. Inte för att jag tycker LA är tråkigt, absolut inte. Men är sugen på att upptäcka nåt nytt ställe! Får se om jag bokar en weekend till San Fransisco snart, hittade ganska bra biljetter nämligen.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin