Tisdag :)
2013-03-28 / 02:35:35 / Allmänt

Hej på er!

Sitter här och dricker påskmust från IKEA. Mitt vatten har tagit slut och jag orkar inte handla nytt nu. Vattnet i kranen har så mycket klor i sig att det smakar pool varje gång man tar en klunk, skitäckligt!

La aldrig upp bilderna från våran påskmiddag i fredags. Det var massa svenskar och även amerikaner som befann sig där på IKEA. Eftersom min roommate jobbar på IKEA hemma i Sverige hade hon ett IKEAkort, så vi fick våra biljetter för typ 65kr styck. Billigt billigt!
   Det var i alla fall trevligt. Dem spelade massa svensk musik som pippi långstrump och Sthlm i mitt hjärta och så hade de utlottning av påskkorgar. Men vi vann tyvärr inte :/

Det var så lång kö, så vi fyllde brickorna med hundra tallrikar med detsamma.



0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin