Shoppinginlägg
2013-03-10 / 04:18:57 / Allmänt

Hej på er!

Såg melodifestivalen precis som er idag. Bara att jag fick ligga och kolla typ klockan 11 på dagen medan ni såg på kvällen. Tyckte inte att låten som vann var så speciellt bra, men hade ingen favorit bland de andra deltagarna i alla fall så...

Efter mello tog jag hissen ner till en skönhetssalong vi har här i huset. Vi bor ju i ett community och alla höghusen här har något i sin källare. Typ ett hus finns det ett bibliotek i, ett annat har en videobutik och en affär och i våran finns det en skönhetssalong där man kan klippa sig, få massage och få manikyr samt pedikyr. Jag gick dit för att färga mina ljusa ögonbryn.

I alla fall, tänkte slänga upp lite bilder här på shopping som jag gjort den senaste tiden. Har inte tagit kort på allt nytt då vissa kläder ligger i tvätten som några byxor och någon klänning. Har även köpt lite andra småsaker som sminkgrejer och så som jag inte orkade ta kort på. Men here we go:

 Mitt bästa köp måste nog vara min Ipad 2 jag köpte efter vi var på Oscarsgalan!! :D

Ett par skor från Jeffrey Campbell. Är väl den sista människan i Sverige som köper ett par sådana. Men var tvungen när jag kände hur jäkla sköna dem är att gå i. Känns som att man har gympaskor på sig trots den höga klacken. Underbart!
 
En lite större handväska från Guess. Hade bara med mig små axelväskor hit till USA och jag behöver en väska som jag kan bära mina skolböcker i till och från skolan.

Regnjackan från Nike som jag köpte på den där affären där de har kläder från filminspelningar.


Fick ingen bra bild på dessa shorts jag köpt. Men färgen är en blandning av de två korten jag lade upp. Jäkla blixt på kameran asså!

Ett linne som är lite längre i bak än fram.

Ett till sådant linne, har fått nån dille på det! 

Mitt favvoljus från Voluspa. Älskar Saijo Persimmon. När jag luktar på den så tänker jag på mitt rum hemma i Sverige! Ska köpa på mig några sådana sedan när jag ska hem, då de är mycket billigare här!

Haha, fattar inte att jag lägger upp denna. Man ser ingenting typ. Klänningen är jättefin med knappar uppifrån och ner och så har den två fickor på sidorna.
 Har köpt tandblekning från Crest som jag hört mycket bra om. Har börjat märka lite skillnad nu efter några dagar. Dock fanns det bara i steg 3/5 när jag skulle köpa. Hade velat prova 5/5 för bästa resultat, men kan ta det en annan gång.

Såg förut att det skulle bli regn så var tvungen att gå och köpa ett paraply. Tror ni jag hittar något då? Nej, såklart inte. Los Angeles har ca. 10 regndagar om året. Tillslut hittade jag ett litet barnsligt paraply som fick följa med mig hem. Blev det något regn dagen efter då? Svar: nej!

 
 
 

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin