Mirakelnudlar
2013-03-11 / 04:56:51 / Allmänt

God kväll!

Såg idag att klockan hoppat fram en timme, vilket betyder att vi är inne på sommartid. Yeey för ljusare dagar och buu för att jag måste upp en timme tidigare imorgon, med andra ord klockan 5 am! Hej zombie, liksom.

Idag har jag lagat tonfisksås till middag. Har blivit det några gånger här nu. Men den är så enkel att göra och jag hatar att laga mat, så vet inte riktigt vad jag ska göra annars. Men istället för vanlig pasta åt jag mirakelnudlar (för dem som inte vet vad mirakelnudlar är, så är det nudlar med typ 0 kalorier) till detta. Hittade dem inne på Whole Foods igår (heelt amazing affär, allt är superfräscht där och organiskt). Tyvärr kan man inte storhandla på den då det är lite dyrare. Men någon gång ibland och vissa speciella varor kan man ju unna sig! Nudlarna var i alla fall bra att ha till. Man blev mätt på en portion och dem smakade inte äckligt. Dem smakade ingenting faktiskt, bara vatten! Men ska prova den andra jag köpte också som är smaksatt.

Känns ologiskt att bära mat i en påse utan handtag...



0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin