Bräääänd
2013-03-15 / 04:53:50 / Allmänt

Heej!

Har idag legat vid poolen och solat och när jag kom in upptäckte jag att jag är helt jävla bränd, trots att jag smörjt in mig två gånger. Den californiska solen är inte att leka med asså! :P

Gick i skolan imorse på en lektion, men eftersom vår professor släpper oss tidigt varje gång slutade jag typ 09, så känns som att jag varit ledig hela dagen i princip. Är även ledig imorgon, lördag och på söndag, så får verkligen långhelg, vilket jag gillar! Fick även tillbaka mitt prov som jag gjorde förra veckan. Trodde det hade gått jättedåligt med tankte på att jag knappt pluggat till den, men tydligen inte. Fick det 6:e bästa resultatet i klassen av 36 personer, high five to that!

Finns en vanlig pool, en saltvattenpool och en bubbelpool i vårat område. Vi bor även i ett sådant höghus som ni ser på bilden.




0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin