America's got talent
2013-03-23 / 18:02:00 / Allmänt

Hej på er!

Igår satt jag och gick igenom min inkorg på mailen och såg att jag fått ett från en sida där man bokar biljetter till olika publikshower. Anmälde mig till det förut för länge sedan. Som tur var hade jag precis fått mailet, så hann boka två biljetter till America's got talent på en fredag i april. Skitkul! Inspelningen kommer att hålla på i fyra timmar och Heide Klum och Mel B är några av domarna. En annan sak är att förra veckan fick jag möjligheten att vara med i en film som statist. Det är inspelning idag, men tyvärr har jag inte kläderna som man ska ha på sig, så fick tacka nej. Det är någon skräckfilm och jag skulle vara på någon välgörenhetsinsamling i balklänning. Men kanske kommer fler möjligheter.



0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin