Sommarlov!
2013-06-07 / 04:29:17 / Allmänt

God kväll!

Igår gjorde jag mina två sista prov i skolan och nu har jag en hel sommar med lov att se fram emot. Så skönt!
Idag bestämde vi oss för att beta av de sista sakerna på vår "måste göra" lista innan vi åker hem. Avsluta vårat bankkonto och fixa med bredbandet. På bussen på väg dit var det någon galen tjej som typ attackerade oss.
Hon var typ i vår ålder och såg helt normal ut, förutom att hon bara hade en bh och kofta över. Men när vi satte oss, så började hon pratade med oss. Vi tänkte inte på det utan trodde hon pratade med busschauffören. Men när hon började kalla oss för bitchar och sa att vi var avundsjuka på henne för att hon var så snygg förstod vi att hon pratade med oss. Hon var heeelt knäpp och satt och höll på och sa massa saker i typ 3-4 minuter. Hon skrek typ att vi satt och pratade skit om henne på ett annat språk fast vi inte ens gjorde det. Vi försökte mest ignorera henne men hon började fråga oss om vi ville bli skjutna och knivhuggna och då blev busschauffören sur och sa åt henne. Efter ett tag fortsatte hon och när vi inte lyssnade på henne tog hon tag i min mobil och försökte slita den ur min hand. Men som tur var var jag snabb, så jag grabbade tag i hennes arm och tog tillbaka den. Var beredd på att slå till henne om hon skulle göra nåt, men hon gjorde inget mer. Men då flög chauffören upp och ställde sig och skällde ut henne, blev ett jäkla bråk. Men hon fick gå av till slut och vi kunde fortsätta resan. Finns massa psychon här. Men det är första gången någon säger eller gör något sen vi kom. Tycker det är mer tryggt här än i Sverige.
Vi köpte en varsin Cupcake från ett bageri eller tårtmakeri som massa kändisar beställer tårtor ifrån. De har flera bilder i sitt fönster på kändisar med deras tårtor.

Bland annat Khloe och Lamar's bröllopstårta. 

På vägen hem passerade vi snygga Charlie Hunnam's (från Sons of Anarchy) hus som bor typ granne med oss. Synd att han inte tittade ut så vi fick en glimt av honom :/
Raaawr!!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin