Mindre än en vecka kvar
2013-06-09 / 03:12:13 / Allmänt

Som ni kanske sett i tidningar och på nyheterna hemma i Sverige så var det lite kalabalik på skolan igår. Någon kille som sköt mot bilar och en buss och sedan inne i skolan. Som tur var lyckades de flesta klara sig oskadda och han blev själv skjuten av polisen. Har hänt rätt mycket denna termin på skolan, bombhot och hot om att skjuta för typ 2-3 veckor sedan och nu detta igår. Jaja, är ju en stor skola med typ 35000 elever, så oddsen är ju otroligt små för att man själv ska bli träffad så...

Nu är det mindre än en vecka kvar innan jag åker. Kommer vid denna tidpunkt nästa söndag att befinna mig hemma i mitt rum, underbart! Saknar att sova i en riktig säng! :P Men kommer sakna L.A väldigt mycket, fast kommer ju tillbaka till hösten så...
 
Har rätt så mycket bilder som jag aldrig lagt upp, tänkte försöka posta lite så ni får se. Kör några från 90210 idag då!
 

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin