Sista dagen i Sverige
2013-01-13 / 21:20:33 / Allmänt

Nu är det inte många timmar kvar här på svensk mark. Jag har packat hela gårdagen och idag har jag haft födelsedags/hejdåbrunch med familjen. Ska bli skönt att komma bort till värmen och USA, men såklart tråkigt att inte få träffa alla nära och kära här hemma på några månader. Men har ju erfarenhet av detta nu med tanke på att jag bott i London, Abu Dhabi och London tidigare. Tiden brukar gå så fort när man är borta och när man väl träffas igen känns det som att de var igår man senast sågs.
 
 
Sitter och sätter in lite ny musik på min Ipod nu. Ska försöka böka om i mina väskor och se om jag kan trycka ner lite mera småsaker. Ligger precis på gränsen till vad man får ha med sig i bagage. Kommer bli tvungen att köpa ytterliggare en väska på plats i USA sedan när jag ska hem. Lär ju inte komma tomhänt därifrån direkt.


1 Kommentarer
Mor:

Va!!
Packade du ner Vovven?



SKRIVET DEN: 2013-01-15 KL: 09:07:43



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin