Hollywood Boulevard
2013-01-18 / 23:51:36 / Allmänt

Idag känner jag att jag har lite ont i fötter och ben. Var ute och gick i åtta timmar igår minus 45 minuter då jag satt. Blev en väääldigt lång promenad måste jag säga, men fick se mycket kul. Blev att jag knäppte en hel del bilder också, så får lägga upp i flera inlägg.

Vi gick bland annat på Hollywood Boulevard som är känd för sina stjärnor i marken. De har även massa utklädda sago- och filmfigurer man kan ta kort med. Dolby Theatre ligger även här där Oscarsgalan håller till. Kanske jag kan gå dit och titta när kändisarna går på röda mattan. Tror det är i slutet på februari.

Ser att kvaliteten på bilderna blir sämst när man laddar upp dem här. Synd, för dem är finare när jag tittar på dem på min dator...
 
Johnny Depps stjärna!
Stannade och åt en frozen yoghurt. Såååå jäkla gott!

 

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin