Framme i LA
2013-01-15 / 15:42:53 / Mitt liv i LA!

God morgon från LA! Klockan är nu 06.34 och jag har legat vaken ett tag. Hemma i Sverige är den runt 15.00, så inte så konstigt. Idag ska vi fixa med parkering då vi hörde en bil på flygplatsen igår i en vecka. Sedan ska vi köpa amerikanska telefonnummer. Kanske att vi ska gå och kolla på en lägenhet i ett hus här i närheten för att hyra.

Flygresan hit gick i alla fall bra. Mitt flyg från Arlanda var dock försenat så fick stressa ihjäl mig till det andra flyget i London för att inte missa den. Väl på flyget kunde jag inte sova. Så kollade på fyra filmer och lite serieavsnitt på tv-skärmen jag hade på stolen framför. Maten var helt okej. Fick någon kycklingrätt med potatissallad och en jättegod chokladefteträtt. De delade även ut afternoontea som var macka och muffins. Gratis bar fanns även under hela resan så var bara att dricks läsk, vin, öl eller vad man ville ha.

Skriver från mobilen så ni får några suddiga iPhonebilder här. Men bättre det än inget ;p


1 Kommentarer
Linn Carita:

Härligt tjejen!! Äntligen!! Håller tummarna att allt går bra för dig i LA. Ta massor av bilder!! ;)



SKRIVET DEN: 2013-01-15 KL: 16:52:40 URL: http://linncarita.com



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin