Folk som läser denna blogg.
2013-01-10 / 21:28:13 / Allmänt

Ibland är jag nyfiken på vad det är för folk som läser denna blogg. Ser ju att det klickar in folk här varje dag. De flesta kommer hit genom att söka på t.ex. "Santa Monica College blogg" eller "Los Angeles blogg" vilket är förståeligt då det är de jag skriver mest om. Men har även sett att folk sökt på tv-serier på google och klickat sig in här. Häromdagen var det någon som sökt på "stor måne" och kommit till min blogg. Hur tusan han eller hon lyckats med det vet jag ej. Kan i vartfall inte komma ihåg att jag skrivit om någon måne. Även om jag gjort det borde väl inte de ligga så högt upp på google?
 

I alla fall. Eftersom det är så många läsare som söker på Santa Monica College tänkte jag ta och skriva lite om förberedelserna och hur jag sökt dit. Tänkte knåpa ihop ett inlägg med alla kostnader för skolan och ansökningen. Såhär i efterhand när jag betalat det mesta, inser jag att det blev dyrare än jag förväntat mig. Har faktiskt inte själv räknat ut hur mycket det blivit ännu, så ska bli kul att se.
 
 

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin