En vecka kvar
2013-01-07 / 16:58:02 / Allmänt

Om allt går som det ska kommer jag vid denna tidpunkt nästa vecka att sitta på ett plan över Atlanten med destination änglarnas stad! Har varit nere i Stockholm denna helg och sovit över hos min syster. Var på bio och såg  Hobbitfilmen. Den var bra i 3D, men blev irriterad på att texten blev dubbel när man hade på sig glasögonen.
 
Blev så sugen på Dim Sum när jag såg bilden jag postade i förra inlägget, så beställde det innan bion. Det var dock inte alls lika gott som i Berlin.

Denna vecka ska jag ägna åt packning och andra saker som ska fixas inför USA. Ska försöka göra en lista, så att det blir lättare att överblicka vad som måste göras. På fredag fyller jag även år, så ska försöka ordna någon middag till helgen. 

Bara 7 dagar kvar!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin