Planerar matlista
2013-02-18 / 00:43:12 / Allmänt

Hej på er!

Söndag idag. Fast för er hemma i Sverige har det övergått till måndag nu ser jag.
Idag blir det en ganska lugn dag. Har suttit och pluggat lite nu här på dagen och tänkte snart bege mig iväg till Ralphs (som ICA) och handla mat. Ska göra några matlådor hade jag tänkte, så man slipper köpa mat ute hela tiden. Tror det blir chili con carne, någon typ av gryta och en pastasallad. De två första kan jag frysa in, så får äta sallad några dagar på rad tills det tar slut! MUMS :)

På tal om att äta ute. I USA är det lag på att restaurangerna måste skriva ut antalet kalorier på allt man äter. Inte så kul att sitta där och beställa in när man ser att ens måltid fyller upp kvoten för hela dagen :P Haha

Kalorierna på maten hos Chipotle som säljer mexikansk mat... GRYYMT STORA PORTIONER FÅR MAN DÄR! :P



0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin