Paketstrul
2013-02-06 / 20:30:49 / Allmänt

Yeeey, vi har fått Internet här i våran lägenhet!! Han skulle komma och installera den imorgon egentligen, men han kom idag istället, vilket inte gör mig något.

Har precis suttit i telefon med Fedex och Amazon. Det har blivit lite krångel med de böcker jag beställt till skolan. Jag råkade nämligen kasta om siffrorna i min adress lite, så de kommer skicka mitt paket till en adress som inte ens existerar. Först pratade jag med en kvinna på Fedex som skulle göra ett undantag och kontakta budet och ändra min adress eftersom han är ute med den nu. Men typiskt nog bröts samtalet och när jag ringde tillbaka kom jag till en annan kvinna som var mycket bestämd med att dem inte kan ändra adressen hur som helst. Jag var då tvungen att ringa till Amazon där jag beställt mina grejer ifrån och hon sa att dem inte kan ändra adressen när paketet redan blivit utskickat, suck... Men hon skulle prata med sin chef och ringa tillbaka till mig snart, så får se vad som händer. :) 

Jag kan meddela att adressen jag gav till er i några inlägg längre ner även den är fel. Om det nu är någon som vill skicka något hit är det:

Madelene Lundgren
430 S. Fuller #6G
90036 Los Angeles
United States of America

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin