Låst upp min telefon
2013-02-02 / 07:37:40 / Allmänt

God kväll!

Idag har vi inte gjort något speciellt. Man gör ju saker hela dagarna, men blev en ganska händelselös fredag, vilket kan vara skönt ibland. Jag var i alla fall ut en sväng idag för att klippa det simkort jag har till ett mindre så att den ska få plats i min iphone som jag låst upp. Så nu har jag Internet 24/7 igen, sköönt! :)

På vägen hem hittade jag massa grymma butiker. Fick nypa mig själv i armen för att inte gå in och titta. Skulle definitivt kommit ut med massa då. Shoppingen här är helt jäkla bäst!! Finns massa fint!
Köpte i alla fall två jackor idag. Behöver en lite tuffare kavaj, så slog till på det. Sedan köpte jag en annan fin jacka jag tittat på hemma i Sverige. Har typ bara min läderjacka med mig hit, så kan vara skönt att variera lite.

Plockade upp grejer ur resväskorna idag. Har hängt in och lagt ner kläderna i lådorna i våran walk in closet, men ska strukturera upp bättre där inne sedan så att det blir lite finare.
Kunde inte få till en bra bild på jackan. Materialet på armarna är inte så glansiga och färgen på jackan är lite annan nyans...
 

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin