Hike i Runyon Canyon
2013-02-16 / 06:22:16 / Allmänt

Hallå alla!

Nu har jag äntligen kommit tillbaka hem. Har idag varit på en powerwalk uppe i bergen. Kommer säkert ha världens träningsvärk imorgon. Var där och gick i 2,5 timmar. Trodde även att jag skulle dö vid ett tillfälle. Jag hade nämligen på mig mina easytoneskor, som inte är helt platta i sulan. Dem är bra att gå i. Men vi bestämde oss för att börja klättra upp i berget istället för att gå på stigarna/vägarna som fanns. Det skulle jag inte gjort! Jag hade ju med mig min systemkamera som är klumpig, så ville inte att den skulle slå in i stenarna så var tvungen att hålla hårt i den. Eftersom mina skor var så ojämna fick jag jättedålig balans när jag klättrade upp för berget. Det var massa lösa stenar och sand, så man halkade omkring hela tiden. Men med lite blåmärken och vääääldigt skitiga händer kom vi upp till toppen i alla fall. Sååå fin utsikt över staden och bergen. Efter ett tag då rädslan hunnit lägga sig klättrade vi upp för ytterliggare en topp, men den var inte lika läskig. Men ska tillbaka dit med platta skor och klättra lite igen, för det var faktiskt rätt så kul! Här kommer lite bilder från dagens tur i berget:

Varning för skallerormar!!!

Vi startade nerifrån och gick till toppen. Massa småvägar som slingrade sig runt som ni ser på bilden.
Har fått nåt smuts på kameran. Men det är inte på utsidan, så vet inte hur jag ska få bort det. Förstör typ alla mina bilder, skitirriterande!


I ett av de där höghusen bor vi!!


Solen hann börja gå ned när vi var där uppe, fint!

Blev välbehövlig thaimat efteråt!

1 Kommentarer
Anonym:

Från Mor:

Snälla AKTA ormarna, giftspindlar mm!!!!!!

Svar: Du kan vara lugn som en filbunke!! :D
Madelene Lundgren



SKRIVET DEN: 2013-02-16 KL: 18:49:08



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin