Emerson Theatre
2013-02-19 / 04:44:30 / Allmänt

God kväll!

Idag är det presidents day här i staterna vilket betyder att skolan är stängd! Blev därför en spontan utgång igår till klubben Emerson som öppnades för ca. en vecka sedan. Gillade stället. Det var lite 1920´s style på inredningen och burlesquedansare. Eftersom att alla klubbar stänger 02 här i LA for vi på efterfest uppe i Hollywood Hills. Var väldigt kul! Dock tog jag det ganska lugnt med alkoholen så när jag gick och lade mig 08 i morse vaknade jag upp 2,5 timme senare någorlunda utvilad och började plugga! :) Men nu är jag riktigt trött, så ska krypa ner under täcket och ställa väckarklockan på 06, för imorgon är det åter dags för skola...


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin