Jag @ Jay Leno
2013-08-29 / 08:42:49 / Allmänt

Hej på er alla!

Kollade precis på avsnittet av Jay Leno som vi var på inspelningen av igår. Vi satt ju längst fram nere på golvet, så vi fick i uppgift att springa fram och göra high five med Jay när han kom ut i början. Såg mig själv på tv:n faktiskt, haha. Det var i alla fall kul att vara där. Josh Duhamel såg mycket bättre ut i verkligheten och Macklemore och dem sjöng bra. Ska försöka boka ytterliggare någon biljett till Jay Leno denna termin.

Idag har jag varit i skolan. Allt går bra och det är rätt roligt ännu så länge. Fast så säger man ju alltid i början, sedan tappar man lite av motivationen. Men nu är jag i alla fall ledig en vecka framöver. Det är nämligen Labor Day på måndag  så skolan är stängd och eftersom jag bara går då och på onsdagar, så blir det en hel vecka jag kan vara ledig. Min ena lärare är också judinna och det är någon judisk högtid nästa vecka, så hon har tagit ledigt, vilket betyder att vi också får vara det. Så blir en kort dag då bara.

Där ser man en suddig print screen på mig :P
 

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin