UCLA, Ny dator och playboy mansion
2013-04-21 / 05:35:11 / Allmänt

Hej!

Ni har inte hört av mig på ett tag. Min dator har krånglat, så himla typiskt. Har hela under dessa veckor hela tiden hållt upp hoppet om att den snart ska bli bättre, men igår började den lukta väldigt bränt. Tog med den till Sony idag för att se om de kunde lista ut felet. Hålet där man ska stoppa in min elsladd i datorn var helt trasigt. Skulle kosta ca. $250 att laga. Tackade nej och köpte mig en helt ny dator istället. Blev en Sony Vaio T15. Äääälskar den. Den har touchscreen, så man kan sitta och dra med fingret på skärmen istället för att sitta och trycka på knapparna eller med musen.

Har även varit till UCLA idag för att spana in deras campus och eftersom vi ändå var i närheten i Los Angeles mått mätt (45 min promenad) vandrade vi iväg till Playboy mansion. Vi hörde Hefs alla papegojor där innanför staketet och såg någon lampa som lyste i ett fönster. Men tyckte det såg lite flumigt ut där. En stor stege lutad upp mot ett träd och massa trådar (lianer?) som hängde bland träden. Låg även lite trasiga möbler slängda bakom ett hus :P
 
Men ska leka lite med min nya dator nu och lära mig den. Ska som jag alltid säger försöka uppdatera mera. PUSS!
 

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin