Torsdag. 12.49
2013-04-25 / 21:57:12 / Allmänt

Hej hej!

Två inlägg på två dagar, det är inte illa pinkat för att vara mig den senaste tiden! Sitter här i min säng nu med min nyyya dator. Älskar den verkligen! Ska i alla fall försöka plugga lite nu, så jag slipper så mycket i helgen. Håller bland annat på och forskar om ölen Budweiser som jag och tre amerikaner gör ett grupparbete om. Känns både bra och dåligt att vara med amerikaner. Det dåliga är väl att jag känner att jag ligger på en lägre nivå än dem. Kan inte leka lika mycket med orden i uppsatsen som de kan göra. Men det braiga är ju att jag får utmana mig själv lite och göra något jag helst inte vill. Fast dem säger att de knappt märks att jag kommer från ett annat  land. Men svenskar är ju överlag bra på engelska så...

Imorgon är det fredag och jag har ingen skola!! Blev nyss inbjuden till ett house party uppe i Hollywood Hills av en klasskompis, men har lite andra planer. Ska på America's got talent imorgon ju! Kommer bli skitkul!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin