Onsdag
2013-04-25 / 03:28:14 / Allmänt

God kväll! Här är klockan 18.13 och jag har precis tryckt i mig en laxfilé med lite ris och grönsaker. Skulle egentligen suttit på en buss på väg hem nu, men skippade min senare kurs. På måndagar och onsdagar har jag en fem timmars lång håltimme mellan 11-16, vilket är ganska drygt. Är ingen idé att åka hem emellan med tanke på den långa restiden. Så brukar spendera den i skolbiblioteket bland alla sovande elever. Men mer än hälften av alla som har den kursen med mig skippar den, för våran lärare tar ingen närvaro. Alla andra är så noga med det, men inte han, vilket är skitbra. Då slipper jag den långa håltimmen och kan åka hem istället.
 
Igår när jag precis åkt från skolan fick jag ett mail att dem där det stod att de var tvungna att evakuera p.g.a bombhot. Tydligen var det någon som ringt dem och sagt att han har lämnat en bomb inne på skolan. Efter att polisen genomsökt kunde allt återgå till det normala. Men har ju varit massa bombhot här i LA sedan det där i Boston. Läste förra veckan att det var ett bombhot på ett annat universitet här i närheten, ett på en radiostation här i LA och ett inne på Hooters (av alla ställen?! :P). Så är väl några som skojar runt. Inget man behöver oroa sig över direkt tror jag.

 

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin