Statist, javisst!
2012-10-16 / 12:24:00 / Statist och filmjobb

Fick ett mail från Santa Monica College igår att jag blivit preliminärt antagen. Nu behöver dem bara ett papper från CSN som kan bevisa att jag får pengar för studiemedel, så ska allt vara klart! Hoppas CSN skyndar på lite. Så himla tråkigt att behöva vänta på allt.

Idag ska jag ta mitt pick och pack och åka ner till Stockholm. Blev för ett tag sedan medlem på två statistsidor och trots att det finns flera tusen medlemmar där har min telefon ringt några gånger med jobb, vilket är kul!
Har tyvärr varit sjuk i lunginflammation en längre tid, så har varit tvungen att tacka nej. Men nu är jag frisk och imorgon ska jag vara med som statist i en engelsk serie som BBC spelar in i Stockholm.
Förra gången jag var statist var det för en svensk serie, Familjen Holstein-Gottorp, som kommer visas på tv4 nu till våren! Det var verkligen superkul att vara med. Fick ju komma tillbaka dit och vara med ytterliggare en gång. Om de tar med dem scener jag filmade för, kommer jag nog synas rätt bra i tv:n!

Tror denna serie kommer vara väldigt rolig. Jag kunde inte sluta skratta själv när jag var där borta och tittade på när de spelade in.
 

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin