Plugg inför högskoleprovet
2012-10-25 / 15:56:18 / Allmänt

Ska göra högskoleprovet nu på lördag. Har inte gjort den tidigare, så vet inte riktigt vad jag kan förvänta mig. Antar att det blir en lång dag...


Tänkte sätta mig och träna lite nu på gamla prov. Orddelen, svenskan och engelskan kan jag väl inte förbättra så speciellt mycket,  men matten kan jag försöka finslipa. Försöka komma ihåg alla olika uträkningar och grejer.
Sitter dock och skjuter upp allt hela tiden. När man väl behöver göra något hittar man på så mycket annat som är viktigare. Städa rummet, laga mat, ringa folk, boka resor. Bokade nämligen en resa för mig och min systerdotter nyss till Tallin. Får väl se det som en belöning för pluggandet. 
 
Så - dags att begrava huvudet i mattetermer!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin