Casting idag!
2012-10-23 / 20:34:02 / Statist och filmjobb

Var på min allra första casting idag inför en reklamfilm. Måste säga att det gick ganska bra. Var där hela 2,5 timmar innan utsatt tid, så var först in i rummet och bli filmad. Fick ett manus att lära mig utantill, men hade typ bara 1 minut att läsa den, då jag var tvungen att fylla i ett annat papper, så fick helt enkelt improvisera och hitta på egna repliker. Visste ju vad dem ville få fram med hela scenen, så kände att det var bättre att improvisera än att säga att man inte kan manuset och måste börja om hela tiden.

Killen som filmade sa i alla fall att jag ska vara otroligt nöjd med min första provfilmning, så får se om jag hör från dem sen då. Men vem får en roll på sin allra första provfilmning? Men håller tummarna!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin