On My way till ambassaden
2012-11-29 / 07:26:28 / Mitt liv i LA!

06.00 ringde klockan idag. Sitter på tåget just nu och ska iväg på min intervju. Håller tummarna för att jag har med mig alla saker som behövs. Blev lite krångel nämligen. I förrgår när jag skulle till banken och skriva ut kvitto på min inbetalning till ambassaden hade den redan hunnit stänga och nät jag gick igår sa hon på banken att de inte kan skriva ut något då jag betalat via internetbank (som man ej ska göra till ambassaden) så jag försökte ringa och fråga hur jag skulle göra. Dock tar inte ambassaden emot telefonsamtal utan endast e-mail, så fick gå tillbaka till banken igen och betala samma avgift igen. Alltså 1120kr. Hoppas jag får tillbaka pengarna som jag betalade första gången bara. Fick även problem med id-fotot jag skulle ta. Den fotoaffär jag gick till kunde inte ta den storleken på fotot som ambassaden kräver. Men men... Lyckades fixa det i alla fall till slut. Hoppas nu bara allt fungerar fint idag!


1 Kommentarer
Linn Carita:

Åh så spännande! snart är du där, håll ut ;)



SKRIVET DEN: 2012-11-30 KL: 14:40:37 URL: http://linncarita.com



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här:

Follow on Bloglovin